dinsdag 21 april 2009

PARIJS



































































In Parijs ging ik lekker los op het sneltekenen, overal waar ik ging tekende ik. De eerste avond met jonathan, heb ik de kerk tegenover ons hotel om 12 uur 's nachts getekend na onze tocht langs de eiffeltoren.

'S avonds was het tijd om te dansen, drinken en gezelligheid om 's ochtends vroeg weer op te staan voor een dagje Parijs.
Ik heb geen leuke boeken kunnen vinden voor mij in Parijs, alles is in het Frans, een taal die ik niet spreek. Eten kiezen was soms moeilijk maar het is goed kebab eten in Parijs, voor vijf euro heb je een lekkere maaltijd.

In het Loeuvre heb ik een rembrandt al tekenend kunnen bestuderen met Mylan wat oneindig veel interessanter is dan interessant erbij staan kijken. De chinezen vonden dit tafereel blijkbaar een of meerdere foto's waard.
Een restauranthouder ging snel na onze bestelling bananensplit twee bananen inslaan in de supermarkt naast hem en het stokbrood was niet zo hard als steen zoals in een joodse pizzeria.

De laatste dag was er zo weinig trek om nog la Defense te bekijken vanuit de docenten, dat we maar gelijk naar Breda gingen met de bussen om daarna nog in een hete trein naar Delft te reizen. Deze week heb ik mijn arm goed los kunnen tekenen naar hartelust.

Geen opmerkingen: